Η μεθοδολογία προσέγγισης του υποψήφιου επισκέπτη και, στη συνέχεια, η σωστή διαχείριση του ώστε η προσδοκία που θα του δημιουργήσει ο προορισμός να “συναντήσει” την ικανοποίηση του αποτέλεσε το αντικείμενο σεμιναρίου που οργάνωσε η ΚΕΔΕ για τα στελέχη των ΟΤΑ που ασχολούνται με τον Τουρισμό. Βασικό θέμα του σεμιναρίου ήταν : “Βασικές αρχές τουριστικού μάρκετινγκ και Ανθρώπινες Σχέσεις/ Δημόσιες Σχέσεις/Επικοινωνία στον Τουρισμό”.

NOTHΣ ΜΑΡΤΑΚΗΣ

Εισηγητής ήταν ο Επιστημονικός Συνεργάτης της ΚΕΔΕ στα θέματα Τουρισμού Νότης Μαρτάκης, επικεφαλής της εταιρίας συμβούλων τουρισμού MTC GROUP και καθηγητής και Μέντορας στα πανεπιστημιακά προγράμματα τουριστικών σπουδών του Μητροπολιτικού Κολλεγίου.

Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου από τις 11πμ έως τις 2 μμ. από τα γραφεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας. Χαιρετισμούς εκ μέρους της διοίκησης της ΚΕΔΕ απηύθυναν ο Γενικός Γραμματέας  κ. Δημήτρης Καφαντάρης και ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης  Δήμαρχος Δράμας κ. Χριστόδουλος Μαμσάκος.

Μερικές από τις ενότητες της διδακτέας ύλης ήταν : Γενικές αρχές του μάρκετινγκ στον Τουρισμό, η συμπεριφορά του καταναλωτή διακοπών, οι ανθρώπινες και οι δημόσιες  σχέσεις στον Τουρισμό (Υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο), τα στοιχεία της επικοινωνίας : Πομπός-δέκτης- μήνυμα , η κουλτούρα, η εμπιστοσύνη στη σχέση του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή κ. α.

Η πλήρης εισήγηση του σεμιναρίου είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της ΚΕΔΕ  href=”http://www.kede.gr/ καθώς και στη διεύθυνση : https://www.youtube.com/watch?v=Eo74HW_sraA.