Ο κ. Κόνσολας, που πιέζει εδώ και τρία χρόνια, για την αξιοποίηση αυτών των αεροδρομίων προκειμένου να αναβαθμιστούν και να αυξηθεί η τουριστική κίνηση, σημειώνει με ικανοποίηση ότι ξεκινά πλέον η συγκεκριμένη διαδικασία. 

Υπενθυμίζεται ότι ο Μάνος Κόνσολας είχε θέσει το ζήτημα σε συναντήσεις που είχε τόσο με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών όσο και με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών & Περιουσίας Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ) (Υπερταμείο), κ. Γρηγόρη Δημητριάδη.

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου στη νέα παρέμβασή του τόσο στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών με κοινοβουλευτική Ερώτηση του, όσο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΕΣΥΠ με επιστολή του και ενόψει της εκκίνησης της σχετικής διαδικασίας, επισημαίνει ότι κεντρική επιλογή πρέπει να είναι μια ενιαία διαδικασία για την παραχώρηση συνολικά και των 23 περιφερειακών αεροδρομίων από έναν στρατηγικό επενδυτή και όχι η παραχώρηση του κάθε αεροδρομίου ξεχωριστά ή κατά συστάδες.

Τονίζει, μάλιστα, ότι αν επιχειρηθεί διαχωρισμός των 23 περιφερειακών αεροδρομίων, προκειμένου να αξιοποιηθεί το καθένα ξεχωριστά ή κατά συστάδες (όπως ήταν μια παλαιότερη σκέψη) είναι πιθανό να μην υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για τα μικρότερα περιφερειακά αεροδρόμια και να υπάρξει ενδιαφέρον μόνο για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας  που είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για έναν επενδυτή λόγω των μεγάλων προοπτικών που διαθέτει για την αύξηση της επιβατικής κίνησης και του αριθμού των πτήσεων.

Ο Μάνος Κόνσολας προτείνει, μάλιστα, η Πολιτεία να αναλάβει συγκεκριμένες δεσμεύσεις για τη στήριξη της λειτουργίας τους με μείωση τελών, επιδοτούμενα δρομολόγια και μικρή συμμετοχή στα έργα αναβάθμισης αεροδρομίων όπως της Καλύμνου, της Καρπάθου, της Λέρου, της Αστυπάλαιας, της Κάσου και του Καστελόριζου, προκειμένου να  καταστούν ελκυστικά για έναν επενδυτή.