Μέσω των διεθνών συνεργασιών και της προβολής, η Κάρπαθος κατέκτησε θέση ανάμεσα στους κορυφαίους ανερχόμενους προορισμούς παγκοσμίως.
Τα πάνω από 60 θετικά δημοσιεύματα σε ΜΜΕ όπως το Πρώτο Θέμα και η ΣΚΑΪ υπογραμμίζουν τη δυναμική του νησιού, ενώ το γαστρονομικό φεστιβάλ του νησιού κέρδισε την προσοχή τόσο της ελληνικής όσο και της διεθνούς κοινής γνώμης.
Σύμφωνα με τη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ, η γαστρονομία κατέχει τη δεύτερη θέση σε όγκο και θετικότητα συζητήσεων για την Ελλάδα στο διαδίκτυο, αμέσως μετά τον πολιτισμό. Αυτό αναδεικνύει τη σπουδαιότητα της προώθησης της τοπικής κουζίνας, είτε μέσω γαστρονομικών διαδρομών και γευσιγνωσίας, είτε με την απόλαυση παραδοσιακών πιάτων σε αυθεντικά τοπικό εστιατόρια.