Σε δύο άξονες πρόκειται να κινηθεί η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Καρπάθου για την τουριστική σεζόν 2020, σύμφωνα με την εισήγηση του Προέδρου της κ. Νικόλαου Λύκου στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (21/01).

Οι στόχοι της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής θα είναι αφενός, η συντήρηση των κεκτημένων σε αγορές που η Κάρπαθος έχει υψηλή αναγνωρισιμότητα (Ιταλία, Ολλανδία, Σκανδιναβία κα) και αφετέρου, το άνοιγμα ή η περαιτέρω διείσδυση σε νέες ή σχετικά νέες αγορές που επιζητείται επανασύνδεση.

Στο επίκεντρο των προσπαθειών εντάσσονται και όλα εκείνα τα στοιχεία που θα προσδώσουν προστιθέμενη αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο προσφερόμενο και προβαλλόμενο «προϊόν» του προορισμού, όπως ειδικές μορφές τουρισμού(π.χ. περιπατητικός, καταδυτικός κλπ).

Άδεια, Φωτό: Μηνάς Λυριστάκης

Έμφαση όμως θα δοθεί και στην ανάδειξη των χαρακτηριστικών που καθιστούν την Κάρπαθο αναγνωρίσιμη και ιδιαίτερη, όπως οι παραλίες της, η παράδοση και το πλούσιο «πολιτιστικό της απόθεμα», τα γραφικά χωριά και η τοπική γαστρονομία.

Επίσης. «με την υποστήριξη εξειδικευμένων συμβούλων τουρισμού στόχος είναι ο Δήμος να συμμετέχει οργανωμένα στις εκθέσεις με προγραμματισμένες επαφές με δημοσιογράφους / bloggers ή και επαγγελματίες» υπογράμμισε ο κ Λύκος, ενώ θα δοθεί και μεγάλη βαρύτητα και στον τομέα της ηλεκτρονικής προβολής.

Συνεπώς, έχει προγραμματιστεί η συμμετοχή του Δήμου Καρπάθου στις παρακάτω εκθέσεις:

  • BIT ΜΙΛΑΝΟ (09/02/20-11/02/20)
  • IMTM ΤΕΛ ΑΒΙΒ (11/02/20-12/02/20)
  • ITB ΒΕΡΟΛΙΝΟ (04/03/20-08/03/20)
  • WTM ΛΟΝΔΙΝΟ (02/11/20-04/11/20)
  • PHILOXENIA ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (Νοέμβριος 2020)
  • GRECKA PANORAMA ΒΑΡΣΟΒΙΑ (13-15/12/2020)
  • ATHENS INTERNATIONAL TOURISM EXPO ή και άλλη Έκθεση Τουρισμού στην Αθήνα .

Από το Γραφείο Τύπου του Δήμου Καρπάθου