Με την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελληνίων Εξετάσεων, θέλω από καρδιάς να συγχαρώ όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της Καρπάθου για την προσπάθεια, την επιμονή και την ωριμότητα που επέδειξαν σε αυτή τη δύσκολη διαδρομή.

Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν σε όσες και όσους πέτυχαν την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η επιτυχία τους γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια ολόκληρη την τοπική μας κοινωνία.

Σε όσους δεν είχαν το αποτέλεσμα που επιθυμούσαν, θέλω να πω πως τίποτα δεν τελειώνει εδώ.

Η ζωή δεν κρίνεται από μία στιγμή, αλλά από τη συνέχεια και τη δύναμη να ξαναπροσπαθεί κανείς.

Οι δρόμοι είναι πολλοί και οι ευκαιρίες μπροστά σας ακόμη περισσότερες.

Συνεχίστε με πίστη, αισιοδοξία και δύναμη.
Η Κάρπαθος είναι υπερήφανη για όλα τα παιδιά της !

Ο Δήμαρχος Καρπάθου
Μιχαήλ Κων.Φελλουζής