Σε κάνουν να θυμηθείς τι σημαίνει πραγματικά σχολείο,παιδεία και άνθρωπος.
Για πρώτη φορά στα γυμνασιακά χρονικά διοργανώθηκε μια γιορτή λήξης.
Μια πρωτοβουλία που ίσως σε κάποιους φανεί απλή.

Όσοι όμως βρέθηκαν εκεί, κατάλαβαν ότι ήταν κάτι πολύ μεγαλύτερο. Ήταν μια γιορτή αφιερωμένη στα παιδιά, στις προσπάθειές τους, στα όνειρά τους, στις φιλίες που γεννήθηκαν μέσα στις αίθουσες και στις αναμνήσεις που θα τα συνοδεύουν για πάντα.

Η διευθύντρια κ. Μαρία Λογκάκη και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου απέδειξαν με τον πιο όμορφο τρόπο ότι η εκπαίδευση δεν περιορίζεται στα βιβλία, στην ύλη και στις εξετάσεις.

Ξεχωριστή στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε η προβολή του βίντεο που ταξίδεψε το κοινό από το χθες στο σήμερα του Γυμνασίου Πηγαδίων.

Μέσα από φωτογραφίες, αρχειακό υλικό, βίντεο και μαρτυρίες ζωντάνεψε η ζωή των μαθητών στο παλιό σχολικό κτίριο, στο κατεδαφιζόνενο κτίριο αλλά και το χρονικό της ανέγερσης του νέου, σύγχρονου σχολείου.

Για όσους φοίτησαν στο παλιό Γυμνάσιο, οι εικόνες αυτές λειτούργησαν σαν ένα συγκινητικό ταξίδι στον χρόνο, ξυπνώντας μνήμες, πρόσωπα και στιγμές που παραμένουν ανεξίτηλες.
Ιδιαίτερη τιμή για τη σχολική κοινότητα αποτέλεσε και το μήνυμα της Υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη, ενώ τα βίντεο με στιγμές από την καθημερινότητα των μαθητών απέδειξαν ότι η πραγματική ζωή ενός σχολείου βρίσκεται στα χαμόγελα, στις φιλίες και στις μικρές καθημερινές στιγμές.

Και το πιο συγκλονιστικό στοιχείο της βραδιάς ήταν η συγκίνηση.
Η συγκίνηση της Διευθύντριας και των εκπαιδευτικών την ώρα που αποχαιρετούσαν τους μαθητές τους αλλά και η συγνώμη που ζήτησε η ίδια, προς τους μαθητές που ενδεχομένως στενοχώρησε στην προσπάθεια της να επιβάλλει την τάξη στη σχολική κοινότητα .

Σε μια εποχή που η συγκίνηση και το συγνώμη θεωρείται αδυναμία και το συναίσθημα αντιμετωπίζεται με καχυποψία, εκείνοι δεν διστάζουν να δείξουν αυτό που νιώθουν, δίνουν αναμφίβολα ένα φως στο σκοτάδι τον σήμερα .
Είναι δύναμη.

Συνεπώς, το Γυμνάσιο Πηγαδίων χθες βράδυ -αλλά και όλα τα σχολεία του νησιού μας- θεωρώ ότι ειδικά αυτή τη χρονιά, έστειλαν ένα αισιόδοξο μήνυμα προς ολόκληρη την κοινωνία της Καρπάθου. :

Ότι μπορεί η ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης να ξεκινά σαφέστατα από τα κτίρια και τις υποδομές, ολοκληρώνεται όμως με τον καλύτερο τρόπο από τους ανθρώπους.

Αναστάσιος Γ. Μηλιός, Αντιδήμαρχος Δήμου Καρπάθου

Από εκείνους που επιμένουν να προσφέρουν περισσότερα από όσα απαιτεί το καθήκον τους.

Από εκείνους που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το σχολείο μπορεί να εμπνέει.

Μήνυμα της υπουργού Παιδείας κ. Σοφίας Ζαχαράκη για την γιορτή λήξης του γυμνασίου Καρπάθου