Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ομιλία της κ. Σοφία Σκευοφύλακα, Co-Founder και CCO της Hatzi Filax Group Training| Consulting| Technology στο Imperial College London Business School, κατόπιν πρόσκλησης του καθηγητή Sankalp Chaturvedi, Vice-Dean Diversity & Inclusion του Imperial College London Business School.

Σοφία Σκευοφύλακα

Το θέμα της ομιλίας αφορούσε τη δημιουργία και ραγδαία ανάπτυξη μιας επιχείρησης – Hatzi Filax Group– κατά την εποχή του COVID-19.

Η ομιλία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου στην κατάλληλα διαμορφωμένη αίθουσα του Imperial College London Business School.

Σοφία Σκευοφύλακα – Professor Sankalp Chaturvedi

Η κυρία Σκευοφύλακα παρευρέθηκε μαζί με άλλους δύο επιχειρηματίες και μοιράστηκε την ιστορία και εξέλιξη της Hatzi Filax Group.

Η ομιλία κέντρισε το ενδιαφέρον των φοιτητών σε μεγάλο βαθμό, καθώς μετά το πέρας της ομιλίας η κυρία Σκευοφύλακα δέχτηκε πλήθος ερωτήσεων από τους φοιτητές. Οι ερωτήσεις αφορούσαν την εξέλιξη του σύγχρονου HR, την ανάπτυξη επιχειρήσεων στην σύγχρονη εποχή και τον τρόπο δημιουργίας Customer Experience σε έναν diverse επιχειρηματικό κόσμο.

Την ομιλία παρακολούθησαν πάνω από 100 φοιτητές μεταπτυχιακών σπουδών στον επιχειρηματικό κλάδο και νέοι επιχειρηματίες, με περισσότερες από 30 διαφορετικές εθνικότητες.

Ο Professor Sankalp Chaturvedi, Professor και Vice-Dean Diversity & Inclusion του Imperial College London Business School δήλωσε: «#Purpose, #Passion, and #People. Brilliant combo for entrepreneurs. Thankful to IEM alumni- Giulia Z., Sofia Skevofylaka (She/her), Jivahn Moradian, Aziz Curic, and Umang Kumar Aggarwal for joining us and sharing awesome experiences of challenges and growth».

Η κυρία Σοφία Σκευοφύλακα, Co-Founder και CCO της Hatzi Filax Group, δήλωσε: «Είναι ιδιαίτερη χαρά μου να βρίσκομαι πάλι στο Imperial αλλά αυτή την φορά από την πλευρά του ομιλητή. Η επιχείρηση μας μεγαλώνει και ήταν χαρά μου να μοιραστώ με καινούργιους επιχειρηματίες στρατηγικές, μαθήματα και νέες τάσεις που οφείλουν να γνωρίζουν για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις, τις ομάδες & τους πελάτες τους».