Ο Δήμος Καρπάθου σε συνεργασία με το Κ.Ε.Κ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ Α.Ε,στο πλαίσιο των έργων «Δράσεις Ενημέρωσης, Επιμόρφωσης και Κατάρτισης» στα Δωδεκάνησα.

Με χρηματοδότηση από ιδίους πόρους της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και με σοβαρή προετοιμασία σε μία σειρά από θεματικές κατηγορίες,  θα προβεί στην διενέργεια είτε διαδικτυακά είτε δια ζώσης, των  παρακάτω επιμορφωτικών σεμιναρίων:

1. Μπουφετζής – Barista

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος του μπουφετζή είναι η προετοιμασία του χώρου του μπουφέ, με στόχο να ετοιμάσει την παραγγελία που θα παραλάβει από το σερβιτόρο σύμφωνα με τους γαστρονομικούς κανόνες και τηρώντας τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας, ώστε να ικανοποιήσει τον πελάτη για να τον προτρέψει να γίνει τακτικός πελάτης.

2. Μπάρμαν – Bartender

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος του Bartender είναι η υλοποίηση των απαιτούμενων εργασιών πίσω από τον πάγκο σερβιρίσματος, με ευγένεια και ευπρέπεια δημιουργώντας ένα άνετο και φιλικό περιβάλλον για τους πελάτες με στόχο την εξυπηρέτηση των πελατών του μπαρ και την ικανοποίηση των απαιτήσεων τους με στόχο την διεύρυνση της πελατείας

3. Σερβιτόρος – Waiter

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος του σερβιτόρου είναι να φροντίσει για την προετοιμασία του χώρου εστίασης-αναψυχής, δημιουργώντας φιλικό περιβάλλον προς τους πελάτες και να διεκπεραιώσει τις διαδικασίες είσπραξης των λογαριασμών και να συμμετέχει στην ολοκλήρωση των διαδικασιών κλεισίματος του χώρου εστίασης-αναψυχής.

4. Υπάλληλος Υποδοχής και Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου – Hotel Receptionist

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος είναι να προβεί σε όλους τους αναγκαίους διακανονισμούς, τόσο όσον αφορά το δικό του πόστο όσο και τις λοιπές υπηρεσίες των εγκαταστάσεων διαμονής και φιλοξενίας, προκειμένου η διαμονή του πελάτη να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις προσδοκίες του. Συντονίζει τις ενέργειες διαχείρισης που αφορούν την έκδοση τιμολογίων, επιβλέπει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, βασίζεται στις εν γένει υπηρεσίες υποδοχής για την προβολή της εικόνας της επιχείρησης και παρακολουθεί ο ίδιος τον φάκελο του πελάτη προκειμένου να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη του.

5. E-commerce & hospitality sales & marketing

Ο υπάλληλος που ασχολείται με την προώθηση-πώληση των υπηρεσιών φιλοξενίας και το ηλεκτρονικό εμπόριο του τουριστικού προϊόντος, αποτελεί έναν επαγγελματία υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων με καθοριστική συμβολή στην αγορά του τουρισμού. Η καλή γνώση του τουριστικού προϊόντος, η οργανωτικότητα, η ευστροφία και η συνέπειά είναι χαρακτηριστικά που τον καθιστούν «κύριο μέτοχο» στην άνθηση του τουριστικού κλάδου.

6. Υπάλληλος τμήματος ορόφων και λινοθήκης

Ο Υπάλληλος τμήματος ορόφων και λινοθήκης φροντίζει το σημαντικό κομμάτι της καθαριότητας και της συντήρησης των χώρων της ξενοδοχειακής επιχείρησης, ώστε να διασφαλίζεται στον πελάτη μια ευχάριστη διαμονή σε ένα καθαρό, υγιεινό και άνετο περιβάλλον.

7. Αρχές Διοίκησης και Οργάνωσης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

Υποενότητες

Η Τουριστική Επιχείρηση ως Σύστημα – Logistics Ξενοδοχείου 1

Η Τουριστική Επιχείρηση ως Σύστημα – Logistics Ξενοδοχείου 2

Οργανωτική Δομή Μικρών Καταλυμάτων

Οργανωτική Δομή Μικρών Καταλυμάτων – Food Beverage

Ρόλος Πληροφοριακών Συστημάτων 1

Ρόλος Πληροφοριακών Συστημάτων 2 – Πληροφοριακά Συστήματα – Front Office

Ζητήματα Ηγεσίας και Management στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις

Ικανότητες ενός Διευθυντικού Στελέχους στην Τουριστική Βιομηχανία

Έμμεσα Τμήματα Ξενοδοχείου 1

Έμμεσα Τμήματα Ξενοδοχείου 2

Εξασφάλιση Διαμονής – Συνεργασία με Τουριστικά Καταλύματα 1

Εξασφάλιση Διαμονής – Συνεργασία με Τουριστικά Καταλύματα 2

8. Νέα υγειονομικά πρωτόκολλα

9. Αγροτικά θέματα:

Καλλιέργεια κηπευτικών

Καλλιέργεια αρωματικών φυτών

Παρασκευή Τυροκομικών Προϊόντων

Μεταποίηση Αγροτικών Προϊόντων

10. Γαστρονομικές περιπλανήσεις στη Κάρπαθο

Τεχνικές και συνταγές που χαρακτηρίζουν το νησί μας και αναδεικνύουν τις τοπικές γεύσεις της Καρπάθου σε όλο τον κόσμο. Στηρίζοντας τον πρωτογενή τομέα, τα παραδοσιακά προϊόντα και τη γαστρονομία του νησιού μας.

11. Σύνταξη βιογραφικών :

Σύνταξη βιογραφικών

Προετοιμασία για συνέντευξη

Δημιουργία προφίλ στο LinkedIn

12. Πρώτες βοήθειες

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να μπορούν οι εκπαιδευόμενοι να αντιμετωπίσουν έγκαιρα ένα επείγον περιστατικό, τόσο στο χώρο εργασίας τους όσο και στην προσωπική τους ζωή.

13. Παραδοσιακός χορός και τραγούδι

Γνωριμία με την παράδοση και τον λαϊκό πολιτισμό της Καρπάθου.

14. Σωστή χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών :

Word, Excel, Power Point, και σωστή χρήση Internet

Χρήση εφαρμογών ψηφιακής διακυβέρνησης και τραπεζικών συναλλαγών.

Συνεπώς, Ο Δήμος Καρπάθου θα ήθελε να ενημερώσει πως αναζητά εκπαιδευτές που θα πραγματοποιήσουν τα παραπάνω σεμινάρια. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να κάνουν σχετική αίτηση, στην οποία θα επισυνάπτουν και το βιογραφικό τους σημείωμα και να την αποστείλουν ηλεκτρονικά στο   HYPERLINK “mailto:a.tsagkaris@karpathos.gr” a.tsagkaris@karpathos.gr  έως την Τετάρτη 09/02/20022.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ

Ιωάννης Θεμ. Νισύριος